Friday, September 9, 2016

Binêre Opsies Kan Jy Geld 2 Maak

Bedank 1 Tyd in 1 Post Jy kan geld maak met Binêre Opsie? Ek is besig met binêre opsies handel vir 'n rukkie nou en ek is bereid om die kennis te deel en te help julle dit doen so goed. Minimum vereistes: Jy moet 18 + Minimum Kontant Deposito van $ 200 Dit is redelik standaard oorsaak wat hulle wil enigste ware beleggers. Eerlik jy kan nie hark in 1000 $ in een dag. Maar as jy my volg Ek kan jou help om te begin met 30-50 $ per dag met 'n veilige ambagte. Geduld is die sleutel hier. wag tot jou bedrag groei dubbel die bedrag van jou deposito d. w.z $ 400 en jy kan met die $ 200 te trek en hou handel met die res van die $ 200. Wat is die risiko hier? Die tipiese wins op 'n binêre opsie oorwinning is sowat 70% tot 80%. Dit beteken dat as jy koop op $ 100 en korrek te voorspel die verstryking prys in vergelyking met die tempo van die bate, sal julle aanneem tussen $ 170 en $ 180 uitbetaling. Dit staan ​​bekend as om "in die geld." Jou wins is dus tussen $ 70 en $ 80. As jy "uit die geld," of in ander woorde is, die verstryking prys wat jy voorspel is nie korrek nie (dit wil sê dit verloor wanneer jy sê dit sou kry), jy gewoonlik behou niks tot 15%, wat beteken dat uit jou $ 100 belegging , jy het tussen $ 0 en $ 15 links. As dit is die twee bedrywe gemaak dat jou oorwinning persentasie is nou 50%. Dit beteken na die twee, sal jy tussen $ 55 en $ 65 uitgelaat van jou aanvanklike $ 100, wat beteken dat jy net verloor $ 35 tot $ 45. Dit is baie duidelik dat jy 'n hoër wen verhouding as 50% nodig as jy wil geld maak. Wat is my rol hier? My rol is wat ek jou help met die rekening inteken proses en deposito's. onttrek ens Ek voeg jy 'n private Skype groep waar jy met mense kan praat, net soos jy en bespreek metodes en kennis op te doen. En jy sal 'n stelsel om die handel seine van professionele handelaars ontvang sodat jy outomaties sal handel en volg hulle ambagte ontvang. Met al die hulp gegee en tog het jy dit regkry om jou geld te verloor. d. w.z jou rekening val agter minder as 25 $ en jy kan nie meer handel. Ek sal persoonlik terugbetaal jy dat $ 200 uit die verwysing kommissie en jy kan net trek en laat. Sy so eenvoudig soos dit. Belangstellendes kan my add op Skype - & gt; Binary. Alex of check my blog BinaryDiary


No comments:

Post a Comment