Monday, October 3, 2016

Binêre Opsies Handel Winsgewend

Is Binary Options Trading Winsgewende Die belangrikste vraag wat mense vra behels of binêre opsies handel is winsgewend te maak. Dit is 'n billike vraag om te vra en ek kon hier sit en vertel dit hang af van hoe goed 'n handelaar is jy maar eerlik sal Ek dit nie doen nie. Hoekom Don t ons plaas 'n blik op 'n paar meer breë statistieke oor 'n wyer aantal handelaars en probeer om 'n paar gevolgtrekkings wat weg te trek. Onlangse Trading Statistiek vir Desember 2012 Ek het 'n blik op al handel data beskikbaar is om my en terwyl ek nie individuele wins / verlies rekords van iemand of almal kan openbaar (soos: Ek het nie toegang tot daardie data het) wat ek kan doen, is vergelyk handel volume met deposito's gemaak. As ek kyk na die statistieke vir Desember 2012 sien ek 'n volume te deposito verhouding van 53: 1! Wat beteken dit? Eenvoudig gestel beteken dit dat vir elke $ 1 wat van deposito's kliënt $ 53 dollar in handel volume was gegenereer. Gegewe dat binêre opsies is (op 'n individuele kontrak basis) 'n alles of niks proposisie, wat enige verhouding van minder as 2 stel voor: 1 sou nutteloos beskou. 'N verhouding van 53: 1 dui daarop dat (ten minste vir 'n paar handelaars), binêre opsies handel is baie winsgewend inderdaad. Hoe kan Wins Resultate stapel met die res van 2012 Ons het handel aktiwiteit gemonitor op rekeninge (tot die mate wat ons kon met die hulpbronne wat ons toegang tot het), en gemiddeld die leeftyd volume verhouding meer as 10 is: 1 en in 2012 was dit nader aan 15: 1. Dit dui daarop dat die kleinhandel handelaars (dit is al kleinhandel handel rekeninge) verskyn het te doen is effens beter in 2012 as hulle histories (data gaan terug tot 2008). Beteken dit dat ek jou kan Geld Trading Binary Options? Die kort antwoord is nee, daar is geen waarborg dat jy of enige iemand geld handel binêre opsies of enige ander tipe bate sal maak. Aan die ander kant, beteken dit dat die gemiddelde mense lyk baie goed doen met behulp van hierdie maklik om te styg of daal kontrakte te verstaan. Is daar enige een Binary Trading System beter as ander? Ek hoop dit help jou en wens jou alles van die beste resultate in jou binêre opsies handel pogings in 2013!


No comments:

Post a Comment